fredag 9. oktober 2009

Fredag 9. oktober 2009 Sosiale bokmerker

Idag har jeg holdt på med Delicious. Etter å ha sett på flere videoer på Youtube fikk jeg tilslutt en formening av hva dette programmet gikk ut på. Må innrømme at dette satt langt inne. Men nå har jeg opprettet en egen konto og holder på med å tagge alle mine favoritter. Jeg har nesten 500 fra før så det er litt av en jobb. Men jeg får ta litt hver gang jeg er på nettet. Ettersom jeg ikke lenger er i arbeid bruker jeg bare min egen pc så egentlig har jeg ikke bruk for dette programmet. Det eneste kunne være å finne nye nyttige lenker når jeg holder på med slektsforskning. Søkte på slektsforskning på Delicious og fant faktisk en del lenker i Danmark som jeg ikke kjente til. Likeledes fikk jeg opp en del lenker i Sverige og Tyskland i tillegg til mange Norge. Så kanskje dette kan bli nyttig alikevel. Føler at jeg begynner å få tak på dette nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar