mandag 12. oktober 2009

Google Maps Legg inn bildet i blogg

Til webtonull
Jeg har forsøkt flere ganger å gjøre som du foreslo, men får det ikke til. Jeg 1) klikker på koblingen og får opp "Lim inn HTML for å kopiere kartet til nettsted". 2) Denne markerer jeg med Ctrl+A, kopierer med Ctrl+C, 3) går til bloggen min og klikker på rediger på det innlegget hvor jeg ønsker å ha bildet, setter markøren der hvor jeg ønsker bildet og tar Ctrl+V. Ingen ting skjer. Prøvde igjen, men denne gang med et helt nytt innlegg, men det fungerte heller ikke. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Jeg har to faner oppe, en med bloggen og en med Google Maps og veksler mellom fanene. Kan dette ha noe å si?

1 kommentar:

  1. Hei. Ja, du har helt rett!

    Jeg glemte å nevne at du må klikke på knappen der det står "rediger HTML" helt til høyre. Klikk på den og lim inn linken.

    Si til meg hvis det fortsatt ikke går.

    SvarSlett