søndag 11. oktober 2009

Søndag 11. oktober 2009 iGoogle

Igår og idag har jeg holdt på med iGoogle. Jeg hadde ikke vært borti den før. Siden jeg ofte spør om ting på nettet så har jeg tidligere hatt Google som startside. Synes iGoogle var veldig fin og den er blitt min nye startside.

Jeg har lagt inn forskjellige temaer på de forskjellige fanene. Når det gjelder temaer, lønner det seg å legge inn noen som er lyse i fargene ellers klarer du ikke lese teksten som står der. La også inn en fane med Kalender, men kalenderen jeg har lagt inn aktiviteter på, flyttet jeg til fanen Hjem. På Hjem har jeg nå kalenderen, klokken, været (for Halden, ble ikke kvitt været for Oslo men fikk lagt til Halden i tillegg) og prøvde og legge til Halden Arbeiderblad, Nordea og Skandiabanken som elementer, men de fantes ikke. Derimot fant jeg en med valutakurser og den la jeg inn på min forside. Ellers har jeg mest nyheter.

Jeg ble veldig fornøyd med iGoogle og kommer nok til å skreddersy den bedre for mitt bruk senere.

1 kommentar: